ژل رویال

ژل رویال ماده ای ارزشمند از محصولات زنبور عسل می باشد که برای تغذیه زنبور ملکه تولید می شود. این ماده طبیعی به عنوان یک مکمل غذایی برای درمان انواع بیماری های جسمی و مزمن مورد استفاده ی افراد قرار می گیرد. همچنین خواص متعددی برای سلامتی دارد. 

[ بازدید : 12 ]


ادامه مطلب

[ دوشنبه 2 اسفند 1400 ] 15:45 ] [ pari ]

[ ]

میکروبلیدینگ چیست ؟

میکروبلیدینگ یعنی سایه و هاشور زدن ابروها با قلم و جوهر تتو که ظرافت های بی نظیری دارد و می تواند به سادگی فرم ابروها رو تغییر بدهد یا آنها را قرینه سازی کند و خلاصه باعث زیباتر شدن صورت و ابروها شود.

[ بازدید : 28 ]


ادامه مطلب

[ دوشنبه 2 اسفند 1400 ] 15:30 ] [ pari ]

[ ]

تصفیه فاضلاب صنعتی

تصفیه فاضلاب صنعتی موضوعی بسیار مهم بوده و باید توجه خاصی به آن داشت. در این مطلب سعی داریم تا با تعریف فاضلاب، توضیح انواع فاضلاب و... به این موضوع بپردازیم.


[ بازدید : 12 ]


ادامه مطلب

[ دوشنبه 2 اسفند 1400 ] 15:28 ] [ pari ]

[ ]

انواع جراحی ناخن فرو رفته در گوشت

متداول ترین جراحی ناخن فرو رفته در گوشت شامل:برداشتن با گوه. در این عمل پزشک بخشی از ناخن پا را برداشته تا از نفوذ آن به درون پوست جلوگیری کند. به این روش، سایش جزئی ناخن نیز گفته می‌شود.

[ بازدید : 22 ]


ادامه مطلب

[ دوشنبه 2 اسفند 1400 ] 15:25 ] [ pari ]

[ ]

قیمت خرید لوله مانیسمان و لوله بدون درز رده 40

لوله بدون درز چیست؟ لوله های بدون درز لوله هایی هستند که با روش های خاص بدون جوشکاری به صورت یکدست تولید می شوند. 

[ بازدید : 12 ]


ادامه مطلب

[ يکشنبه 11 مهر 1400 ] 16:39 ] [ pari ]

[ ]

ایمپلنت در مشهد

ایمپلنت در مشهد ، دندان ها نقش مهمی در زیبایی چهره افراد دارند. علاوه بر این داشتن دندان هایی سالم باعث افزایش اعتماد به نفس افراد می شود. در کنار این مسائل، دندان ها تاثیر زیادی در خوردن و هضم غذا دارند.


[ بازدید : 17 ]


ادامه مطلب

[ سه شنبه 19 مرداد 1400 ] 18:18 ] [ pari ]

[ ]

طرز تهیه موم اپیلاسیون خانگی برای رفع موهای زائد

از جمله بهترین راه ها برای خلاص شدن از دست موهای زائد استفاده از موم است زیرا چندین روز طول میکشد تا موها مجددا از ریشه رشد کنند اما برای اینکار رفتن به آرایشگاه وقت زیادی از شما می گیرد پس ما روش تهیه ی موم خانگی را به شما توضیح می دهیم تا 

[ بازدید : 10 ]


ادامه مطلب

[ سه شنبه 19 مرداد 1400 ] 18:15 ] [ pari ]

[ ]

مواد لازم میلک شیک شکلات

پودر کاکائو  1 قاشق غذاخوری

شکلات    1 قاشق غذاخوری به صورت خرد شده

شیر     1 فنجان

بستنی وانیلی   4 اسکوپ

میلک شیک شکلات



[ بازدید : 10 ]


ادامه مطلب

[ سه شنبه 19 مرداد 1400 ] 18:13 ] [ pari ]

[ ]

وکیل در قیطریه

وکیل در قیطریه ، وکیل فردی است که از طرف شخصی دیگر که می تواند حقیقی و یا حقوقی باشد، برای انجام امور حقوقی مامور گردد. در واقع در چهارچوب قواعد مدنی و به طور قانونی می تواند به جای او در دادگاه ها حضور یابد. وکالت در لغت به معنای تفویض و واگذار کردن می باشد.

[ بازدید : 12 ]


ادامه مطلب

[ سه شنبه 22 تير 1400 ] 18:56 ] [ pari ]

[ ]

مهم ترین خواص تخم شربتی برای سلامتی بدن

تخم شربتی گیاهی خودرو و یک ساله است که شبیه به ریحان ولی با برگ ها و تخم های ریزتر می باشد. ساقه های آن مربع شکل و گلی مایل به قرمز و صورتی دارد. گیاه تخم شربتی در اوایل بهار در کوهستان ها و بیابان ها می روید.



[ بازدید : 76 ]


ادامه مطلب

[ سه شنبه 22 تير 1400 ] 18:40 ] [ pari ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]